ДОГОВІР № ____________
про надання послуг з управління багатоквартирним будинком
м. Запоріжжя ________ 2023 р.
________________________________________________________________________________, в особі директора ________________________________________________, що діє на підставі Статуту, (далі — «Управитель») з однієї сторони та Співвласники багатоквартирного будинку за адресою: м. Запоріжжя, бульвар Будівельників буд. №11 (далі — Співвласники) в особі ________________________ _____________________ (ІПН ________), співвласника кв.____, уповноваженого зборами Співвласників багатоквартирного будинку від ____________ 2023 р., (протокол № б/н від ______2023 р.) з іншої Сторони, (далі — Сторони), уклали цей договір про таке:
Предмет договору
1. Управитель зобов’язується надавати співвласникам послугу з управління багатоквартирним будинком (далі — послуга з управління), що розташований за адресою м. Запоріжжя, бульвар Будівельників буд. №11 (далі — будинок), а співвласники зобов’язуються оплачувати управителю послугу з управління згідно з вимогами законодавства та умовами цього договору.
2. Список співвласників і площа квартир та приміщень, що перебувають у їх власності, станом на дату укладення договору, зазначаються у додатку 1 до договору, що є невід’ємною його частиною.
Загальні відомості про будинок зазначаються у додатку 2 до договору і є невід’ємною його частиною.
3. Послуга з управління полягає у забезпеченні управителем належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців будинку шляхом утримання і ремонту спільного майна будинку та його прибудинкової території.
Послуга з управління включає:
забезпечення утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, якщо земельна ділянка, на якій розташований багатоквартирний будинок, а також належні до нього будівлі, споруди та прибудинкова територія, згідно з відомостями про таку земельну ділянку, що містяться у Державному земельному кадастрі, знаходиться у власності або користуванні співвласників багатоквартирного будинку відповідно до вимог законодавства, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;
купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;
поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;
інші додаткові послуги, які можуть бути замовлені співвласниками.
Послуга з управління надається відповідно до вимог до якості згідно з додатком 4 до цього договору, що є його невід’ємною частиною.
4. Технічна документація на будинок передається управителю згідно з актом приймання-передачі технічної документації відповідно до додатка 3 до цього договору від ТОВ «ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ — СИНЕРГІЯ СЕРВІС» (інформація про особу, попередній управитель будинку чи особа, уповноважена Співвласниками), що передає технічну документацію не пізніше, ніж протягом 3-х днів з дня, наступного за днем набрання чинності цим договором.
Права та обов’язки сторін
5. Кожен із співвласників має право:
одержувати від управителя своєчасно та належної якості послугу з управління згідно із законодавством та умовами цього договору;
без додаткової оплати одержувати від управителя інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок її надання, а також про її споживчі властивості;
у порядку та з періодичністю, визначеними договором, та/або на вимогу співвласника інформувати його про фактичні витрати та виконані (надані) роботи (послуги) з утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території;
на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги з управління та незаконного проникнення управителем в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);
на усунення управителем протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні послуги з управління;
на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послугу з управління у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості;
отримувати від управителя штраф у розмірі, визначеному цим договором, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;
на перевірку кількості та якості послуги з управління у встановленому законодавством порядку;
складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуги з управління, зміною її споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;
без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені управителем нарахування співвласнику плати за послугу з управління (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від нього платежі;
одержувати відповідно до законодавства пільги та субсидії на оплату послуги з управління;
інші права, що передбачені законодавством або прямо випливають із цього договору.
6. Кожен із співвласників зобов’язаний:
своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги з управління, що виникли з його вини;
власним коштом проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;
оплачувати управителеві надані послуги з управління в порядку, за ціною та у строки, встановлені цим договором;
дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної та газової, санітарних норм;
допускати у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) управителя або його представників у порядку, визначеному законом і цим договором, для ліквідації та відвернення аварій, усунення неполадок, що виникли у санітарно-технічному та інженерному обладнанні, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів;
дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства під час проведення ремонту чи реконструкції житла (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших співвласників та/або учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг з управління;
забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період;
у разі несвоєчасного здійснення платежів за послугу з управління сплачувати пеню в розмірі, встановленому цим договором. Пеня вводиться з 1 травня 2019 року;
інформувати управителя про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі, у випадках та порядку, передбачених цим договором;
негайно повідомляти управителю про виявлені несправності спільного майна будинку;
протягом місяця з дня припинення дії цього договору здійснити остаточні розрахунки за отриману послугу з управління.
7. Управитель має право:
вимагати від співвласників оплату наданої послуги з управління в порядку, за ціною та у строки, встановлені цим договором;
вимагати від співвласника дотримання вимог правил експлуатації жилих приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, інших нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;
вимагати від співвласника своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з експлуатацією спільного майна, що виникли з вини співвласника, або відшкодування вартості таких робіт;
отримувати компенсацію за надані відповідно до закону окремим категоріям громадян пільги та нараховані субсидії з оплати послуг з управління;
отримувати інформацію від співвласників про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі, у випадках та порядку, передбачених договором управління;
за рішенням співвласників багатоквартирного будинку надавати в оренду, встановлювати сервітут щодо спільного майна багатоквартирного будинку;
доступу до приміщень, будинків і споруд для ліквідації аварій, усунення неполадок, що виникли у санітарно-технічному та інженерному обладнанні, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів у порядку, визначеному законодавством та цим договором;
вести претензійно-позовну роботу у разі виникнення заборгованості за надану послугу з управління в порядку і строки, встановлені законом та/або договором;
у випадках та порядку, передбачених договором, припинити/зупинити надання послуги з управління або оплати не в повному обсязі;
за письмовою заявою співвласника діяти від імені та інтересах співвласника як представник у відносинах з виконавцями комунальних послуг. У такому випадку застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення.
8. Управитель зобов’язаний:
забезпечувати належне утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території відповідно до нормативних вимог і цього договору, від власного імені укладати з підрядниками необхідні договори про виконання окремих робіт та послуг;
надавати співвласникам без додаткової оплати інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок надання послуги з управління, а також про її споживчі властивості;
у порядку та з періодичністю, визначеними договором, та/або на вимогу співвласника інформувати його про фактичні витрати та виконані (надані) роботи (послуги) з утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території;
від імені та за рахунок співвласників багатоквартирного будинку вживати заходів для забезпечення захисту спільного майна багатоквартирного будинку від протиправних посягань та стягнення з осіб, винних у знищенні, пошкодженні або викраденні спільного майна, відшкодування завданих збитків;
своєчасно проводити підготовку будинку до експлуатації в осінньо-зимовий період;
розглядати в порядку та строки, визначені законом та цим договором, претензії та скарги співвласників;
своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням співвласниками послуги з управління, що виникли з його вини;
вести і зберігати технічну та іншу встановлену законом та цим договором документацію будинку;
інформувати співвласників багатоквартирного будинку про необхідність капітального ремонту (заміни) спільного майна багатоквартирного будинку;
від імені, в інтересах та за рахунок співвласників укладати договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку з оператором газорозподільної системи або іншим суб’єктом господарювання, який має право на виконання таких робіт;
надсилати протягом п’яти робочих днів відповідним виконавцям отримані скарги споживачів щодо надання комунальних послуг, якщо питання, порушені в таких скаргах, стосуються обов’язків виконавців послуг (робіт);
укласти з виконавцем послуги з постачання електричної енергії договір про постачання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку, забезпечувати виконання умов цього договору та контроль якості цієї послуги;
за рішенням співвласників багатоквартирного будинку та в межах виділених ними коштів організовувати виконання та виступати замовником робіт з капітального ремонту (заміни) спільного майна багатоквартирного будинку;
вести окремий облік доходів і витрат за будинком та надавати співвласникам відповідну інформацію у порядку, визначеному пунктами 15 та 18 цього договору;
протягом одного місяця після підписання цього договору (змін, доповнень до нього) видати під розписку або надіслати рекомендованим листом кожному співвласникові завірену підписом управителя і печаткою (за наявності) копію цього договору (змін, доповнень до нього);
звітувати щороку перед співвласниками про виконання кошторису витрат та подавати кошторис витрат на поточний рік споживачам на погодження;
письмово повідомляти протягом десяти днів співвласникам про зміну власної адреси, реквізитів для сплати коштів за послугу з управління;
не пізніше дня припинення дії цього договору здійснити остаточні нарахування плати за послугу з управління, перерахунок плати в разі її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, якщо такий перерахунок не було здійснено раніше відповідно до вимог, визначених законодавством.
9. Управитель має інші права та обов’язки, що передбачені законом або прямо випливають з цього договору.
Ціна та порядок оплати послуги з управління
10. Ціна послуги з управління становить _______ гривень (в тому числі податок на додану вартість, якщо управитель є його платником) на місяць за 1 кв. метр загальної площі житлового приміщення 2-9-х поверхів, та ________ грн на місяць за 1 кв. метр загальної площі житлового приміщення 1-х поверхів або нежитлового приміщення у будинку та включає:
— витрати на утримання будинку та прибудинкової території і поточний ремонт спільного майна будинку в розмірі ___ / ____ гривень відповідно до кошторису витрат на утримання будинку та прибудинкової території (далі — кошторис витрат), що міститься у додатку 5 до цього договору;
— винагороду управителю в розмірі ________ гривень на місяць.
11. Плата за послугу з управління нараховується щомісяця управителем та вноситься кожним співвласником не пізніше 25-го числа місяця, наступного за розрахунковим.
За бажанням співвласника оплата послуги з управління може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.
12. Управитель щороку не пізніше ніж за два місяці до закінчення строку дії цього договору звітує перед співвласниками про виконання кошторису витрат відповідно до пункту 15 цього договору та подає співвласникам на погодження новий кошторис витрат.
Новий кошторис витрат погоджується співвласниками шляхом прийняття відповідного рішення у порядку, встановленому законом, з подальшим внесенням змін до цього договору. У випадку, якщо новий кошторис витрат співвласниками не погоджено, продовжує діяти раніше погоджений кошторис витрат.
Порядок доступу управителя до приміщень будинку
13. Управитель має право доступу до всіх приміщень загального користування будинку, а також належних до нього будівель і споруд, крім тих, що перебувають у власності окремих співвласників.
14. Кожен співвласник зобов’язаний у встановленому законом порядку забезпечити доступ управителя або його представника за наявності в них відповідних посвідчень до свого житла, іншого об’єкта нерухомого майна для:
ліквідації та запобігання аваріям — цілодобово;
усунення неполадок, що виникли у санітарно-технічному та інженерному обладнанні, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів в робочі дні з 08 до 17 години.
Управитель або його представник може перебувати тільки в тих приміщеннях, в яких розташоване обладнання, перевірка, ремонт або огляд якого проводиться.
Порядок взаємного інформування сторін
15. Інформацію, пов’язану з виконанням цього договору, управитель доводить до відома співвласників шляхом розміщення відповідних інформаційних матеріалів на:
- дошці оголошень кожного під’їзду будинку звіт по щомісячним фактичним витратам кожні три місяці з дати початку договора;
- квітанції споживачу на сплату послуг з утримання будинком надрукувати річний звіт по фактичним витратам і виконаним роботам з відображенням сум вартості робіт та залучених виконавців послуг, згідно п.12 договору.
Під час розміщення інформаційних матеріалів управитель враховує вимоги законодавства про захист персональних даних.
16. Кожен із співвласників повідомляє управителю інформацію, пов’язану з виконанням цього договору, в один з таких способів на власний вибір, якщо інше не передбачено окремими положеннями цього договору або законодавством, а саме шляхом:
усного звернення до управителя або його представника на особистому прийомі чи по телефону;
письмового звернення (особистого звернення, надсилання поштового відправлення);
електронного звернення на офіційну електронну адресу управителя.
17. Повідомлення щодо рішень співвласників, прийнятих відповідно до законодавства, подаються особисто або надсилаються рекомендованим листом управителю уповноваженою особою співвласників, якщо інше не передбачено окремими положеннями цього договору або законодавством.
18. Інформація про фактичні витрати відповідно до кошторису витрат на утримання будинку та прибудинкової території надається окремо на вимогу співвласника у такій спосіб: звіт, завірений підписом і печаткою, рекомендованим листом на поштову адресу замовника.
Відповідальність сторін
19. Управитель несе відповідальність:
за невиконання та/або неналежне виконання умов цього договору;
за шкоду, заподіяну спільному майну, правам та законним інтересам співвласників внаслідок невиконання або неналежного виконання управителем своїх обов’язків;
за шкоду, заподіяну третім особам внаслідок невиконання або неналежного виконання ним своїх обов’язків.
20. У разі ненадання, надання неналежної якості послуги з управління кожен співвласник має право викликати управителя для перевірки її якості.
За результатами перевірки якості послуги з управління складається акт-претензія, який підписується співвласником та управителем.
Управитель (його представник) зобов’язаний прибути на виклик співвласника не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення співвласника.
Акт-претензія складається управителем (його представником) та співвласником і повинен містити інформацію про ненадання чи надання неналежної якості послуги з управління із зазначенням причини, дату (строк) її ненадання чи надання неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує її ненадання чи надання неналежної якості.
У разі неприбуття управителя (його представника) в установлений договором строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується співвласником, а також не менш як двома іншими співвласниками, які проживають (розташовані) у сусідніх приміщеннях, і надсилається управителю рекомендованим листом.
Управитель протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, зокрема шляхом здійснення перерахунку вартості послуги, або видає (надсилає) співвласникові обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання управителем відповіді в установлений строк претензії співвласника вважаються визнаними управителем.
21. Перерахунок розміру плати за послугу з управління за період її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості здійснюється управителем.
У разі коли ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з управління стосувалося інших співвласників, крім того, який звернувся до управителя для складення і підписання акта-претензії, управитель здійснює такий перерахунок для всіх співвласників, яких стосувалося таке ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з управління.
22. Управитель зобов’язаний самостійно здійснити перерахунок вартості послуги з управління за весь період її ненадання, надання неналежної якості, а також сплатити кожному співвласнику неустойку: штраф або пеню у розмірі 0,05 відсотка суми здійсненого перерахунку вартості послуги за кожну добу її ненадання, надання неналежної якості у такому порядку — шляхом зарахування на особистий рахунок співвласника.
23. За перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт управитель сплачує кожному співвласнику штраф у розмірі 0,01 відсотків щомісячної плати за послугу з управління за кожну добу перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт управителем.
24. За несвоєчасне та/або не в повному обсязі внесення плати за послугу з управління співвласники сплачують управителю пеню в розмірі 0,01 відсотка суми простроченого платежу, яка нараховується за кожний день прострочення, але не вище 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. При цьому загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу з управління відповідно до пункту 11 цього договору.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у співвласника заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.
Порядок та умови внесення змін до договору
25. Внесення змін до умов цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено цим договором.
26. У разі відчуження житлового та/або нежитлового приміщення у будинку згідно з додатком 1 до цього договору всі права та обов’язки попереднього власника за цим договором набуває новий власник такого житлового та/або нежитлового приміщення. Новий співвласник повинен поінформувати управителя про відповідну зміну у письмовому вигляді протягом семи днів з дня, наступного за днем набуття права власності на житлове та/або нежитлове приміщення у будинку.
27. У разі зміни організаційно-правової форми, найменування та/або інших реквізитів однієї із сторін договору — юридичної особи остання письмово повідомляє іншій стороні у семиденний строк з дати настання змін у письмовому вигляді.
Форс-мажорні обставини
28. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили).
29. Під форс-мажорними обставинами розуміються обставини, які виникли в результаті непередбачених сторонами подій надзвичайного характеру, що включають пожежі, землетруси, повені, зсуви, інші стихійні лиха, вибухи, війну або військові дії, страйк, блокаду, пошкодження мереж сторонніми юридичними чи фізичними особами тощо. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу.
Строк дії, порядок і умови продовження дії
та розірвання договору
30. Цей договір набирає чинності з ____________________ 2023 р. та укладається строком укладається строком на один рік.
31. Якщо за один місяць до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від цього договору, він вважається продовженим на один рік.
32. Дія цього договору припиняється:
у разі закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 31 цього договору;
достроково за згодою сторін або за рішенням суду в разі невиконання управителем та/або співвласниками вимог цього договору;
у разі смерті фізичної особи — підприємця, який є управителем;
у разі прийняття рішення про ліквідацію управителя або визнання його банкрутом;
в інших випадках, передбачених законом.
33. Виключено із договору (цей пункт включається до договору у випадку укладення договору уповноваженою особою органу місцевого самоврядування (виконавчого органу відповідної місцевої ради), за рішенням якого призначено управителя на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”.)
34. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від виконання обов’язків, які на час такого припинення залишилися невиконаними, якщо інше не випливає з підстав припинення цього договору або не погоджене сторонами.
35. У разі припинення дії договору не пізніше дня, що настає за днем припинення дії договору, управитель передає новому управителю багатоквартирного будинку чи особі, уповноваженій співвласниками або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку:
наявну технічну документацію на такий будинок;
інформацію про виконані роботи з технічного обслуговування і ремонту конструктивних елементів багатоквартирного будинку та інженерних систем за строк дії договору, але не більше трьох останніх років;
інформацію про виникнення аварійних ситуацій і технічних несправностей у розрізі конструктивних елементів та інженерних систем за строк дії договору, але не більше трьох останніх років;
дані бухгалтерського обліку доходів та витрат на утримання багатоквартирного будинку за строк дії договору, але не більше трьох останніх років;
майно, передане управителю будинку за рішенням співвласників.
Прикінцеві положення
36. Сторони надають одна одній свою згоду на використання та обробку своїх персональних даних, в тому числі на надання їх третій особі, виключно для здійснення повноважень та дій, що необхідні для реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених цим договором, відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних” та інших актів законодавства.
37. Цей договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник цього договору зберігається в управителя, другий — у _______________________________, співвласника кв. _____.
38. Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час надання послуги з управління, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
39. Цей договір має додатки, що є невід’ємною його частиною:
додаток 1 “Список співвласників і площа квартир та приміщень, що перебувають у їх власності”;
додаток 2 “Загальні відомості про будинок”;
додаток 3 “Акт приймання-передачі технічної документації на будинок”;
додаток 4 “Вимоги до якості послуги з управління будинком”;
додаток 5 “Кошторис витрат на утримання будинку та прибудинкової території”.
Інші умови
40. Для планування робіт поточного ремонту провести обстеження (за участю представників ініціативної групи від співвласників) та скласти план-графік робіт з ремонту, встановити чергу у виконанні робіт згідно пріоритету, для накопичення коштів скласти попередній кошторис на основі проектно-кошторисної документації, дефектного акту, іншіх відомостей (другий примірник плану-графіку и попереднього кошторису надати уповноваженій особі співвласників).
41. Якщо управитель виконує ремонтні роботи своїми силами або виступає для співвласників-замовників підрядною організацією та залучає до виконнання робіт по поточному або капітальному ремонту будинка субпідрядників норма його прибутку, у всіх цих випадках, обмежується 8-12 відсотками у залежності від об’єму робіт.
42. Перед початком погоджених у плані-графіку робіт з ремонту на суми більш ніж десять тисяч гривень (крім аварійних) та наявності накопичених коштів обов’язково відповідним актом під підпис узгодити остаточний кошторис та терміни робіт з уповноваженою особою та ще не менш ніж трьома співвласніками; якщо кошторис на ремонтні роботи буде не задовольняти співвласників, вони мають право запропонувати іншого виконавця робіт, пропозиція якого задовольняє та відповідає ціновим та якіснім критеріям з урахуванням обмежень у п. 41; після початку робіт зміни ціни не передбачено.
43. У разі якщо за дорученням співвласників управитель здійснює накопичення коштів на реконструкцію, реставрацію, проведення капітального ремонту, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку, надає в оренду, встановлює сервітут щодо спільного майна багатоквартирного будинку або якщо управитель уклав договори з виконавцями комунальних послуг від імені та за рахунок співвласників (крім випадку укладення колективного договору про надання комунальних послуг), управитель зобов’язаний відкрити для приймання платежів та проведення розрахунків за кожним багатоквартирним будинком, що перебуває в його управлінні, окремий банківський рахунок та забезпечити співвласникам багатоквартирного будинку вільний доступ до інформації про рух коштів на відповідному рахунку. Кошти такого рахунка є власністю співвласників багатоквартирного будинку та використовуються виключно за цільовим призначенням. У разі зміни форми управління чи обранні нового управителя кошти з цього рахунку повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок нового управителя або у створене об’єднання співвласників багатоквартирного будинку протягом 3-х банківськіх днів з дати надання інформації по такому рахунку.
44. Кожні два місяці оприлюднювати дані по боржникам за послуги з управління будинком на дошці оголошень будинку, з урахуванням закону про персональні дані.
45. У разі припинення цього договору борги Співвласників, у разі їх виникнення, заборонено переносити до нової управляючої компанії та робити там перерахунок; ці питання, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються у судовому порядку.
46. РЕКВІЗИТИ СТОРІН
УПРАВИТЕЛЬ
_____________________________________________________________________________________
ЄДРПОУ: __________________________
Адреса: 69___, м. Запоріжжя, _____________________________________________________________
p/p: UA_______________________________________________________________ МФО : __________
Телефон __________________________, адреса електронної пошти _______________________
Адреса для кореспонденції:
СПІВВЛАСНИК
___________________________________________________
паспорт ____________________________________________
адреса: м. Запоріжжя, бул. Будівельників, 11_______ тел: ________________ e-mail: dom-11@ukr.net
Від управителя
__________________ _______________ (підпис) м.п. (ініціали та прізвище) |
Від співвласників
________________ _________________ (підпис) (ініціали та прізвище) |
Додаток 5 до ДОГОВОРУ No ___________________________ від ______________ 2023 р. |
|||
КОШТОРИС витрат на утримання будинку та прибудинкової території | |||
Загальна площа приміщення, що утримується, м.кв — 4495,69 кв.м
Загальна площа житлових квартир — 4105,64 кв.м. (1 поверх — 430,77 кв.м.; другий та вище — 3674,87 кв.м.) Загальна площа нежитлових приміщень — 390,05 кв.м. Кількість поверхів — 9, під’їздів — 2, квартир — 72, нежитлових примiщень — 3. |
|||
Код | Складова витрат на утримання будинку та прибудинкової території та поточний ремонт спільного майна будинку (далі — витрати) | Річна сума витрат | Місячна сума витрат на 1 кв. м |
1.1 | Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: водопостачання; водовідведення; теплопостачання; гарячого водопостачання; зливової каналізації: аварійне обслуговування об’єкта. | 17736,36 | 0,36 |
1.2 | Технічне обслуговування мереж електропостачання | 7882,83 | 0,16 |
1.3 | Технічне обслуговування мереж газопостачання | 492,68 | 0,01 |
1.4 | Технічне обслуговування ліфтів (без 1-х поверхів) | 29986,94 | 0,68 |
1.5 | Обслуговування димових та вентиляційних каналів | 1478,03 | 0,03 |
1.6 | Прибирання прибудинкової території | 42370,20 | 0,86 |
1.7 | Прибирання сходових кліток | 12316,92 | 0,25 |
1.8 | Дератизація | 1478,03 | 0,03 |
1.9 | Дезінсекція | 1478,03 | 0,03 |
2.1 | Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження; Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання; Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем: водопостачання; водовідведення; теплопостачання; гарячого водопостачання; зливової каналізації, газопостачання. | 98535,36 | 2,00 |
3.1 | Освітлення міст загального користування | 4434,09 | 0,09 |
3.2 | Енергопостачання ліфтів (без 1-х поверхів) | 17639,38 | 0,40 |
4 | Винагорода управителю | 29560,61 | 0,60 |
Внески мешканців вище першого поверху сума в місяць / за кв.м | 20211,79 | 5,50 | |
Внески мешканців для першого поверху сума в місяць / за кв.м | 1904,00 | 4,42 | |
Внески провайдерів (сервітут) у рік | 3000,00 | ||
Загальна сума витрат рік / мiсяць | 268389,46 | 22 365,79 | |
ПІДПИСИ
УПРАВИТЕЛЬ СПІВВЛАСНИК _________________________________________ Директор _________________ _______________ ___________________ ________________ м.п. |